Polityka prywatności
- -
- Polityka prywatności
Szanowni Państwo, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie informujemy, że:
– administratorem Państwa danych osobowych zawartych w bazie naszych klientów jest:
WORKLINK S.C. Agnieszka Kalwas, Robert Kasprzak, ul. Dworcowa 33, 62-330 Nekla, tel. 602431701, email: handlowy@worklink.com.pl
– podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane i administrowane na dotychczasowych zasadach – jedynie w celu skutecznego i prawidłowego prowadzenia naszej współpracy.
Informujemy, iż przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania i usunięcia swoich danych osobowych. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim.
1. Informacje ogólne.
- Strona internetowa Worklink jest własnością: WORKLINK S.C. Agnieszka Kalwas, Robert Kasprzak, ul. Dworcowa 33, 62-330 Nekla, tel. 602431701, email: handlowy@worklink.com.pl
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
- Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
- Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. „ciasteczka”).
2. Informacje w formularzach.
- Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
- Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
- Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
- Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
- Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.
3. Regulamin korzystania z Newsletter Worklink.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usługi Newslettera WORKLINK, udostępnianego przez Worklink S.C.; adres: ul. Dworcowa 33, 62-330 Nekla, REGON 301487756, NIP 7831660412, e-mail: handlowy@worklink.com.pl, tel. 602431701. Przed wyrażeniem zgody na korzystanie z usług Newslettera Worklink, należy uważnie zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Korzystanie z usługi Newslettera Worklink uwarunkowane jest posiadaniem przez użytkownika:
- dostępu do określonych urządzeń, w tym w szczególności komputera lub innego urządzenia multimedialnego posiadającego dostęp do sieci Internet,
- dostępu do przeglądarki internetowej,
- posiadaniem aktywnego oraz prawidłowo skonfigurowanego adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail).
Usługa Newsletter Worklink świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. W ramach usługi Newsletter Worklink, na adres e-mail wskazany przez użytkownika, za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłana jest informacja o produktach oferowanych przez Worklink, nowościach, aktualnych promocjach i oferowanych przez firmę produktów. Newsletter Worklink wysyłany jest nie częściej niż dwa razy w tygodniu. Informacje przekazywane za pośrednictwem usługi Newsletter Worklink kierowane są w formie listu elektronicznego do użytkowników na wskazany przez użytkownika adres e-mail (adres poczty elektronicznej). Subskrypcja (zamówienie usługi) Newsletter Worklink jest możliwa po wykonaniu przez użytkownika następujących czynności:
- wpisaniu (podaniu) adresu poczty elektronicznej użytkownika w formularzu udostępnianym na stronie http://www.worklink.com.pl/ ,
- wyrażenie zgody na otrzymywanie na podany w formularzu adres e-mail informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 ze zm.),
- zapoznaniu się i zaakceptowaniu treści niniejszego Regulaminu,
- potwierdzenie subskrypcji Newslettera Worklink poprzez kliknięcie na link potwierdzający rejestrację przekazany na adres e-mail użytkownika w przesłanej wiadomości elektronicznej o tytule „Zapis do Newslettera. Prosimy o potwierdzenie”.
W ramach usługi każdy Newsletter Worklink zawiera informację o nadawcy usługi, informację o sposobie rezygnacji z usługi Newsletter Worklink. Zamówienie usługi Newsletter Worklink skutkuje dodaniem adresu e-mail użytkownika do listy e-mailingowej Newslettera Worklink. Podanie w formularzu, podczas czynności rejestracyjnych, adresu poczty elektronicznej użytkownika jest niezbędne do świadczenia usługi Newsletter Worklink. Worklink S.C. przetwarza przekazane przez użytkowników i zgromadzone dane osobowe zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.). Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania. Użytkownik ma prawo do uzyskania informacji, czy i w jakim zakresie są przetwarzane jego dane osobowe, a także informacji o celu i zakresie przetwarzania jego danych osobowych. Użytkownik może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić wskazany uprzednio adres e-mail, na który wysyłany jest Newsletter Worklink lub z niego zrezygnować.
4. Informacja o plikach cookies.
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
- Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
- Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
- W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia:https://www.google.com/ads/preferences/
5. Logi serwera.
- Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
- Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- Informacje o adresie IP.
- Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
- Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
6. Udostępnienie danych.
- Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
- Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.
- Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
7. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
- W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
- Internet Explorer
- Chrome
- Safari
- Firefox
- Opera
- Android
- Safari (iOS)
- Windows Phone
- Blackberry